zondag 7 november 2010

Mijn 1ste huis, de hal en kinderkamer.

De verbouwing nadert het einde. Wat niet weg neemt dat er altijd wat te verbeteren valt. Op verschillende foto's is te zien dat sommige plafonds wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. De reden dat ik dat nog niet gedaan heb, is omdat het al ingericht is en ik diverse dingen vast geplakt heb. Of zoals in de hal.
Een smalle ruimte en vrij diep. En dit huis zitten geen schanieren om de wanden weg te klappen.

Om de foto's groter te zien, ga op de foto staan 2x klikken en om het ongedaan te maken ga links boven op de terugtoets.



Het is een vreemde foto, maar de trap ligt klaar om geplaatst te worden.
Verder heb ik weinig foto's gemaakt. Eigenlijk had ik er een bijkeuken van willen maken met een washok enz. Maar uiteindelijk vond ik dit beter.


De loper ligt op de trap, het lijkt of het niet goed in het midden ligt, dat komt door de leuning. De voordeur is nog niet geplaatst. Achterin is wat opslagruimte voor hoeden, sjaals en handschoenen.


De voordeur zit erin, de deur zit op slot en de sleutel hangt op het haakje. Een paraplubak met wandelstokken en het lichtje achterin maken het compleet. Het is keurig en opgeruimd.

Helemaal boven in het huis bevindt zich de kinder/speelkamer. Eigenlijk is de ruimte te laag, maar het is wel leuk om spulletje te verzamelen.



De kinderwagen, het reiswiegje en de kapstok zijn van een on-line workshop.
Linksvoor staan 3 piepkleine speelgoedpopjes van kralen, gemaakt bij Irma. Het schommelwiegje is zelf bedacht. De flesjeswarmer is een cadeautje van Mary.

Ja, het was een leuk project, mijn 1ste huis. Zowas het.......



En zo is het geworden.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten